dinsdag 24 november 2015

Sweet Crochet hertenkopje

Het eerste haaksel uit het boekje Sweet Crochet dat ik van Sinterklaas kreeg is af! En zoet is het zeker, vind je ook niet?
Ik paste de kleuren een beetje aan en maakte het gewei van vilt ipv ijzerdraad. Nu past hij perfect bij de andere hertenkopjes op Jannes kamer.

gehaakt hertenkop, Gehaakt/ crochet, haken, muurdecoratie kinderkamer, Studio Mojo, sweet crochet, Tendre Crochet,

gehaakt hertenkop, Gehaakt/ crochet, haken, muurdecoratie kinderkamer, Studio Mojo, sweet crochet, Tendre Crochet,
 
gehaakt hertenkop, Gehaakt/ crochet, haken, muurdecoratie kinderkamer, Studio Mojo, sweet crochet, Tendre Crochet,


 

2 opmerkingen:

  1. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 8.070 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 500. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.
    Whatsapp: +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

  2. I must testify that your article is out standing.most of the articles I come across these days do not really provide anything that attracts others as yours, but believe me the way you interact is literally awesome I do respect that so much. I will instantly get your link and stay informed of any updates you make and as well take the advantage to share some vital information regarding the different steps which can be use to join the top class of people in the world. HOW TO JOIN ILLUMINATI and be in controle of wealth and fame

    BeantwoordenVerwijderen