dinsdag 10 november 2015

Sinterklaaskadootjes deel 3: Prikkeltje.nl

Ondanks dat ik dol ben op de koopjes bij de Hema, Action en de Zeeman zou ik het vreselijk vinden als de binnenstad in de toekomst alleen maar bevolkt wordt door (goedkope) ketens. Maar door de concurrentie van internet zie je die trend wel een beetje ontstaan. Doodzonde vind ik dat!
Ik probeer dan ook regelmatig de leuke kleine kado-, interieur-, kleding- en speelgoedwinkeltjes van bestaansrecht te voorzien... en dat doe ik echt alleen voor hen hoor ;)!!

Maar sommige webshops kan ook ik niet omheen. Prikkeltje bijvoorbeeld. Niet overdreven: daar verkopen ze echt álleen maar leuke dingen.  

Bijvoorbeeld:
- De verantwoorde plastic voertuigen van Greentoys
- De schattige kaarten en posters van Belle en Boo
- De fantastische knuffels van Donna Wilson

- De grappige haaksels van Anne-Claire Petit
- En het bekende en populaire speelgoed van Janod

En super handig: je kunt zoeken op leeftijdscategorie!

Daan krijgt van Sinterklaas een vliegtuig voor op z'n grote fiets. En Janne krijgt een schattig muisje in een doosje van Maileg.




Foto van Prikkeltje.nl

Foto van Prikkeltje.nl


En nu denken jullie misschien dat mijn kids alleen maar 'design' kadootjes krijgen maar Sinterklaas weet de Playmobil en Lego ook prima te vinden hoor. Maar dat is natuurlijk niet zo interessant om hier te laten zien...


4 opmerkingen:

  1. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 8.070 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 500. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.
    Whatsapp: +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste klant,
    Wat zijn uw financiële behoeften?
    Wij bieden grote en kleine franchise-investeringsleningen en persoonlijke leningen enz. Van 2.000 tot 250.000 euro of meer. Geen boetes voor vervroegde of te late aflossing. Krijg direct een korte en lange termijn lening om uw eigen bedrijf op te zetten en te genieten van de voordelen van uw eigen baas zijn.

    zakelijke ideeën met lage investering en hoge winst
    Supermarkt, fastfoodrestaurant
    Kledingwinkel en fitnesscentra
    Computertrainingscentrum enz.

    met een betaalbare rente van 2%
    Flexibel aflossen 1 tot 15 jaar looptijd
    Neem contact met ons op via e-mail: franchisecapitalcorps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Mijn naam is Claudia Klein, ik ben financieel medewerker, ik geef leningen en andere financiële diensten en ik vertegenwoordig Spotcap Global Financial Services.

    Spotcap Global Financial services is een uitgebreid en betrouwbaar leningbedrijf en we bieden allerlei soorten leningdiensten aan, zoals; Persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en nog veel meer. Als u dringend behoefte heeft aan leendiensten, raad ik u aan contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur een sms via WhatsApp via: +31642117819 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben, omdat wij over de hele wereld uitstekende leendiensten bieden.

    Wij bieden zowel langlopende als kortlopende leningen, gedekte en ongedekte leningen en daarnaast kunt u tot 15 miljoen euro lenen tegen een rentepercentage van 3% op jaarbasis met een terugbetalingsperiode van 1 tot 30 jaar. Mijn bedrijf helpt u verschillende doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

    Ik erken het feit dat het verkrijgen van een legitieme lening altijd een groot probleem is geweest. Voor individuen die een financieel probleem hebben en daar een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een aandelenlening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente, onvoldoende onderpand, schuld/inkomensratio, lage kredietscore of andere redenen

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u maar wilt

    Wij bieden 24 uur per dag leendiensten van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur een sms via WhatsApp via: +31642117819 | & Ontvang direct een reactie

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft. Schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Jouw financiële vrijheid ligt in jouw handen!!

    BeantwoordenVerwijderen