woensdag 4 november 2015

Cool & Collectiv in de Prinsestraat!

Mijn hart maakt altijd een sprongetje als ik door de stad fiets en zie dat er weer een nieuw hip winkeltje is gestart. Zo ook met COLLECTIV. Maar laat dat 'tje' in dit geval maar weg. Deze conceptstore en koffiebar is groot! Hij zit in de Prinsestraat, helemaal aan het begin bij de passage op nr 4, naast mijn favoriete kledingwinkel House of Poems ;) Pas sinds zaterdag open en helemaal gevuld met spullen van kleine labels en (startende) ontwerpers. Maar veel is prima betaalbaar. Sierraden, tassen, kaarten, tekeningen, woonaccessoires en kleding. Van dat laatste was ik niet zo onder de indruk maar de rest is mooi!   

Je vindt er merken als Meesie, Gekkiggeit en Partner in Style Shop. Wie zegt dat Den Haag niet hip is!?


Collectiv, Gekkiggeit, Gewinkeld in Den Haag, Hofkwartier, Meesie, Overstock dagen, Partner in Style Shop, Prinsestraat, Shoppen in Den Haag, Studio Mojo, Winkelen in Den Haag,

Collectiv, Gekkiggeit, Gewinkeld in Den Haag, Hofkwartier, Meesie, Overstock dagen, Partner in Style Shop, Prinsestraat, Shoppen in Den Haag, Studio Mojo, Winkelen in Den Haag,

Collectiv, Gekkiggeit, Gewinkeld in Den Haag, Hofkwartier, Meesie, Overstock dagen, Partner in Style Shop, Prinsestraat, Shoppen in Den Haag, Studio Mojo, Winkelen in Den Haag,

Collectiv, Gekkiggeit, Gewinkeld in Den Haag, Hofkwartier, Meesie, Overstock dagen, Partner in Style Shop, Prinsestraat, Shoppen in Den Haag, Studio Mojo, Winkelen in Den Haag,
En oja, aanstaand weekend organiseert het Hofkwartier (het blokje rondom paleis Noordeinde) de Overstock Dagen. Ze verkopen dan allerlei 'left-overs' uit hun winkels en ateliers. Dus: ff lekker neuzen! 
 

1 opmerking:

  1. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 8.070 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 500. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.
    Whatsapp: +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen