zondag 22 november 2015

DIY: Schortje met naam

Mijn vriend houdt van koken en Janne helpt graag mee. Beetje snijden, beetje veel snoepen ;-) 
Dus ik weet niet meer zo goed wat er eerder was... het super stofje of het idee dat de kleine chef wel een schortje kon gebruiken...

Ik had al een schortje voor Daan. Deze heb ik als patroon gebruikt. Maar heb je er nog geen, dan zijn er genoeg patronen op internet te vinden. HIER bijvoorbeeld.

Maar ik wilde natuurlijk meer... ;-) Dus:

Gemaakt/ DIY, kinder schort, kinderschortje, naam haken, Studio Mojo,
 
Schrijf de naam op het schortje. Doe dit (als je hebt) met een naaipotlood. Dat kun je uitwassen. Als je het moeilijk vindt om de naam er goed op te krijgen kun je ook een printje maken en de letters overtrekken.

Haak vervolgens een flinke sliert lossen. Hecht het nog niet af maar naai de letters tegelijkertijd op het schortje.
Als je bijna bij het eind bent gok je hoeveel lossen je nog nodig hebt. Hecht af en naai het laatste stukje vast.

Gemaakt/ DIY, kinder schort, kinderschortje, naam haken, Studio Mojo,
 
Leef je uit! Maak namen en woorden op tassen, kleding of een etui. En kun je wel naaien maar niet haken: gebruik dan gewoon een dik touwtje.

1 opmerking:

  1. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 8.070 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 500. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.
    Whatsapp: +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen