dinsdag 3 november 2015

Familietradities: DIY verjaardagskroon

Tot mijn grote schrik en tegelijkertijd heel veel plezier (het was tenslotte de bedoeling ;) kwam ik er twee jaar geleden achter dat ik met mijn vriend en kinderen nu ineens een familie was... Tadaaa! ;)
En een nieuwe familie, dat betekent: eigen tradities... Een advent kalender (is in de maak) voor het aftellen naar de kerst bijvoorbeeld. Of een eigen portemonneetje voor op vakantie met een paar euro’s erin om zelf een ijsmomentje te kiezen.  

En toen ik een paar jaar geleden in de Knippie een patroon zag van een stoffen verjaardagkroon zag ik een kans mijn eigen nieuwe familietraditie in het leven te roepen. Ik maakte voor allebei mijn kids een kroon. En ieder jaar naai ik er een nieuw cijfer op en maak op hun verjaardag een mooie foto (of wat er voor door moet gaan). Ik ben benieuwd tot welke leeftijd ze mee willen werken ;) Maar ik verheug me nu al op het toekomstige boekje met de verzameling fotootjes. 

Het patroon is van Mina Dotter en vind je HIER. 
familietradities, Feestkoorn, Gemaakt/ DIY, kinderfeestje, Mina Dotter, naaien, Studio Mojo, Verjaardag, verjaardagskoorn,

familietradities, Feestkoorn, Gemaakt/ DIY, kinderfeestje, Mina Dotter, naaien, Studio Mojo, Verjaardag, verjaardagskoorn,




Ik heb de kroontjes pas gemaakt toen Daan 3 werd. Zijn eerste 2 verjaardagen heb ik dus gemist... maar daar fotoshop ik ooit wel een oplossing voor ;)
 

 
 

1 opmerking:

  1. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 8.070 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 500. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.
    Whatsapp: +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen