donderdag 12 november 2015

Gehaakt kussen met grijs kruis

Als kind verbouwde ik al met grote regelmaat mijn kamer. Mijn bed, kast en bureau hebben echt in álle denkbare opstellingen gestaan. Ja... ook midden in de kamer ;) Mijn moeder werd er horendol van. Sorry mam ;) 

Gelukkig of helaas (de meningen zijn verdeeld) is er niet veel veranderd... En sinds ik mijn eigen geld verdien, pas ik ook regelmatig de accessoires aan. Mooie kussens op de bank horen daar ook bij. Maar écht mooie kussens (tja, ik heb nu eenmaal een dure smaak...) zijn prijzig. Dus... je raadt het al, dan ga ik zelf aan de slag. En eerlijk is eerlijk, soms is het nix en verdwijnt het na 2 weken in de kast, maar soms ben ik er best trots op. Zoals nu: 

By Claire, gehaakt kussen, Gehaakt/ crochet, kruis kussen, Studio Mojo, haken

By Claire, gehaakt kussen, Gehaakt/ crochet, kruis kussen, Studio Mojo, haken
De voorkant was best een werkje dus met de achterkant maakte ik me er makkelijker vanaf ;) Ik vond een mooi stofje met gouden bomen en bosdieren in dezelfde grijze kleur als het kruis. Ik naaide het vast met de rits onderaan zodat ik het kussen nog om kan draaien.

Het super mooie oranje kussen op de foto is trouwens van Hay en kreeg ik vorig jaar van mijn lief voor mijn verjaardag. De schat!
 

Het leren naambandje naaide ik met gouddraad vast. Want zoals Charles Eames al zei: 'The details are not the details. They make the design'. Slimme man ;)

1 opmerking:

  1. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 8.070 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 500. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.
    Whatsapp: +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen