woensdag 21 september 2016

Muts 4: gebreide muts met honingraatmotief

Wie had dat gedacht... ik word een echte ster in breien! Dus toen ik het patroon van de Boston muts van Veritas met honingraatmotief zag, durfde ik weer een treetje hoger op de brei-ladder ;-)
Het patroon is een klein beetje puzzelen, al kan dat dus ook aan mijn onervarenheid op breigebied liggen. Maar met het plaatje erbij kom je er, net als ik, vast wel uit.

Het patroon vind je HIER.

Studio Mojo, gratis patroon, Veritas, honingraat motief, breien, muts, jongensmuts, Gemaakt/ DIY, Nog 2 mutsen te gaan en dan zit de muts-week (wat inmiddels een muts-10-daagse lijkt te gaan geworden) erop ;-) Dan volgen er weer andere projectjes.




2 opmerkingen:

  1. Hallo, wat een leuke blog en wat een leuke muts! Graag zou ik deze eens testen maar de link werkt niet meer. Raak ik ergens anders aan het patroon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Flore,
      Ik heb ook nog flink gezocht, maar kan 'm inderdaad nergens meer vinden. Het lijkt erop dat Veritas de gratis patronen van de site heeft gehaald. En ik heb het patroon ook niet meer. Sorry! Hopelijk vind je een ander leuk patroon!
      Groetjes,
      Saskia

      Verwijderen