donderdag 1 juni 2017

Mini, midi en maxi. Eén patroon, drie hazen!

Neem je voor het maken van een patroon altijd het geadviseerde garen? Of speel je hier wel eens mee? Het levert soms zo'n leuk effect op!
Een voorbeeld? Mag ik je voorstellen aan Mini, Midi en Maxi ;-) Allemaal gemaakt van hetzelfde patroon met extra lange oren, maar drie hele verschillende hazen. Mini is klein, zacht en schattig en is ongeveer 25cm. Midi is stoer, mosterdgeel en meet ongeveer 35cm. En Maxi is sneeuwwit, lekker groot (ongeveer 60cm) en een echte knuffelhaas.   
Welke vind jij het leukste? Of wil je ze alle drie maken? Het kan! Ik heb mijn patroon voor je opgeschreven.
Veel plezier ermee!

Blog, Crochet, Drops Alpaca, Gehaakt, Gratis haakpatronen, Gratis patronen, haas, haken, hazen, knuffel, rico Essentials big, Sostrene Grene, Studio Mojo,


Het patroon is voor een klein bedrag te koop op Etsy. Klik HIER






Blog, Crochet, Drops Alpaca, Gehaakt, Gratis haakpatronen, Gratis patronen, haas, haken, hazen, knuffel, rico Essentials big, Sostrene Grene, Studio Mojo,


Blog, Crochet, Drops Alpaca, Gehaakt, Gratis haakpatronen, Gratis patronen, haas, haken, hazen, knuffel, rico Essentials big, Sostrene Grene, Studio Mojo,







10 opmerkingen:

  1. Wat is het zo samen een grappig stel. Echt leuk om een beestje groter te maken alleen door ander garen te kiezen. Bedankt voor het leuke patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om dat effect van de verschillende garens te zien. Bedankt voor het patroon.
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vond het resultaat ook wel heel grappig om te zien. Dank voor je bericht!!

      Verwijderen
  3. Wat leuk om te zien wat het effect is van verschillende soorten garens. En wat een schattige foto van de 3 haasjes. Bedankt voor het delen!
    Groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk patroon. Ik ga het binnenkort op mijn Facebook pagina delen én uiteraard zelf een haasje haken :-)
    Groetjes van Yvonne
    (madebyvon)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Yvonne,
      Dank je wel voor je bericht en tof om te horen dat je een haasje gaat maken en delen! Ik houd je pagina in de gaten!
      Groetjes,
      Saskia

      Verwijderen
  5. Ahh wat super leuk, ik ga deze zeker binnenkort een keer maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En ik vind het inderdaad ook nog steeds een leuk setje!

      Verwijderen