dinsdag 9 februari 2016

Zo word ook jij een tekentalent!

Haken, breien, naaien, timmeren… ik durf wel te zeggen dat ik behoorlijk creatief en handig ben. Maar tekenen is hier helaas een uitzondering op. Iets natekenen, dat lukt nog wel. Maar uit het blote hoofd op papier een beest tevoorschijn toveren, die ook nog ergens op lijkt…dat gaat me niet zo goed af.
Maar ook hier heb ik inmiddels een oplossing voor gevonden ;-) Een hele leuke zelfs! Met dank aan een vriendin van wie ik de tip kreeg.

Ik leerde tekenen met behulp van het boek ‘Zó teken je leuke dieren!’. Stap voor stap leer je met vierkantjes, rondjes en lijntjes een draak, aap, tijger of olifant te tekenen. Mijn kinderen waren zwaar onder de indruk. Hihi... En daar doe ik het natuurlijk allemaal voor! ;-)
ed emberley, Geshopt, Studio Mojo, tekenen, Zo teken je leuke dieren,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten