woensdag 6 januari 2016

Zweefvliegen naar dromenland (DIY vliegtuigslinger)

Als je aan Daan vraagt wat hij wil worden als hij groot is, dan is het antwoord: piloot van een zweefvliegtuig. Geen idee hoe hij eraan komt, maar ik vind het echt briljant bedacht! 
Daarom maakte ik voor zijn nieuwe kamer nog een slinger van vliegtuigen voor boven zijn bed.   
Ik gebruikte een oude kaart die nog in de auto lag. Ik heb gegokt dat we die, met alle moderne middelen, nooit meer nodig gaan hebben. Wat zal ik vloeken als ik ooit de weg zoek en Murphy's law dicteert dat de TomTom én telefoon me in de steek laten... Voor de zekerheid kun je ook even bij de kringloop kijken als je de slinger gaat maken;-)

101 woonideeën, atlas, Gemaakt/ DIY, slinger jongenskamer, Studio Mojo, vliegtuig slinger, VTwonen,101 woonideeën, atlas, Gemaakt/ DIY, slinger jongenskamer, Studio Mojo, vliegtuig slinger, VTwonen,

Het patroon van de slinger is van 101woonideëen. Jammer hè dat het blad niet meer bestaat, maar de uitleg is nog HIER te vinden via de site van VTwonen.

1 opmerking: