vrijdag 17 februari 2017

Gebreide meisjestop naar een patroon van Knit by Trine P

No, I'm not addicted to knitting. I'll stop after this round... ;-)

Ik dacht dat haken verslavend was, maar o o.. breien is minstens zo erg! 
Het begon allemaal met het boek van KlompeLompe. Als ik er nog niet lyrisch genoeg over geweest ben: het is top! ;-) Maar in hetzelfde genre is er nog allerlei ander moois op Instagram te vinden. Bijvoorbeeld de breisels van Knit by Trine P.  

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind haken ook nog steeds fantastisch. Maar gehaakte kleding ziet er naar mijn smaak altijd al snel een beetje zelfgemaakt uit. En met breien is ook net iets meer mogelijk. Ik ben zelf helemaal weg van dit truitje: basic met een twist. Ik koos een kobalt blauw kleurtje. Als compensatie koos ik in de nek voor een roze knoopje. Hopelijk is dat genoeg om Janne de trui ook te laten goedkeuren ;-)



En als jullie je nog afvragen hoe het met mijn goede voornemen staat om mijn 10 half-af projectjes af te maken: ik ben ver gekomen! Jullie zagen hier al 3 afgemaakte projecten. Er zijn er nog 2 af, die volgen hier snel. 2 projecten heb ik uitgehaald. Haha... ook een handige oplossing ;-) Er zijn er dus nog 3 over. Mooie score vind ik zelf! Maar dan moeten er natuurlijk niet steeds van die verleidelijke breiprojectjes tussen door komen... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten