dinsdag 28 februari 2017

Gebreide capuchon-sjaal

Deze warme gebreide capuchon-sjaal komt waarschijnlijk iets te laat voor deze winter. Laten we het hopen, zou ik bijna zeggen! Maar ook bij haar nieuwe winterjas voor volgend jaar past hij gelukkig perfect. Nog even de kast in dus...   

Het patroon komt uit het boek KlompeLompe en is zowel in baby-, kinder- als volwassenmaat te maken. Dus misschien maak ik er voor volgend jaar ook nog wel één voor mezelf ;-) Je breit op grote naalden, dus het is een snel-af projectje. Ook wel eens fijn!

Eigenlijk wilde ik graag een foto van Janne met de capuchon-sjaal. Dan zie je het model toch het beste. Maar mijn madam leent zich daar natuurlijk niet zomaar voor ;-) Ik heb daarom een foto van KlompeLompe zelf bijgevoegd, zodat je goed kunt zien hoe schattig, én lekker warm, hij is.

Foto KlompeLompe

2 opmerkingen:

  1. Schattig! Je zou hem in het rood kunnen maken, voor Roodkapje :-)
    Lijkt me erg gezellig en je meid is klaar voor de volgende winter!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik heb inderdaad overwogen om 'm in roodkapje-rood te maken. Ook makkelijk om in de gaten houden ;-) Maar mijn dochter blijft groot fan van roze. En onze familie staat rood niet zo heel mooi. Vandaar... ❤️

      Verwijderen