vrijdag 16 december 2016

Nu ook het meest fantastich breiboek: Klompelompe

Een poosje geleden vond ik al het ultieme haakboek: Crochetterie van Molla Mills. Ik schreef er HIER over.
En ja hoor... nu heb ik ook het meest fantastische breiboek gevonden: Klompelompe van Torunn Steinsland en Hanne Andreassen Hjelmas. Geen idee hoe je het uitspreekt of wat het betekent... het is noors: dus goed!  ;-) 
Meer dan 60 fantastische patronen: mutsjes, truien, vesten, sjaals en dekentjes. Basic én lief tegelijkertijd. Voor baby's en kinderen.

Nu vond ik breien lange tijd een beetje te ingewikkeld. Maar ik heb de smaak nu helemaal te pakken. En ik blijk het nog best goed te kunnen ook. Zelfs kabels en ajour... ik draai er mijn hand niet meer voor om ;-)   
Het enige probleem is dat ik bijna niet meer over de stapel unfinished projectjes heen kan kijken... Ik heb mezelf daarom streng toegesproken dat ik eerst een paar (grote) projecten moet afronden voordat ik aan iets nieuws mag beginnen... Maar of ik naar mezelf ga luisteren... Waarschijnlijk doe ik hetzelfde als mijn kinderen: laat mama maar kletsen ;-)

2 opmerkingen:

  1. Het haakboek is echt een aanrader. Je had helemaaal gelijk. Ik ga dit breiboek ook eens bekijken.

    Veel haak- en breiplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zeker doen! Zo mooi! En jij ook heel veel haak- en breiplezier weer!
      Groetjes,
      Saskia

      Verwijderen