vrijdag 28 oktober 2016

Hamsteren voor Sinterklaas: Light stax

Daan wilde al starten met zijn Sinterklaas-verlangenlijstje. Hij moest immers, zo had hij slim bedacht, zijn wensenlijstje wel aan Sinterklaas sturen voordat de pakjesboot uit Spanje zou vertrekken. Haha! Wat er allemaal wel niet in dat hoofd omgaat! 

Ik heb de Sint-stress gelukkig nog even kunnen parkeren door te zeggen dat de boot van Sinterklaas het hele assortiment uit de speelgoedwinkel aan boord heeft. Mooi opgelost vond ikzelf ;-)  

Maar goed, eigenlijk weet ik al wat er op het lijstje komt: Lego, Lego en nog meer Lego. Nu kwam ik op Moodkids een super leuk nieuw product tegen:  Light Stax. Blokjes, met dezelfde afmetingen als gewone Lego, maar met ledlampjes erin. Door ze op elkaar te stapelen en met behulp van een speciaal oplaadbaar steentje maak je een lichtgevend bouwwerkje. Ik heb direct een doosje besteld. Super leuk! En ik kan me niet anders voorstellen dan dat mijn Lego-mannetje het fantastisch gaat vinden! Alleen jammer dat de Sint straks de credits krijgt... ;-)  
Studio Mojo, Light Stax, Sinterklaas, kadootje, kado, Lego



 


2 opmerkingen:

  1. Slimme Daan om al een verlanglijstje nar Sinterklaas te willen sturen. Da weet je zeker dat Sint mt zijn wens rekening kan houden en op tijd het goede kan kopen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad! En stiekem is de Sint er eigenlijk ook wel blij mee dat hij (zij) niet nog begin december gestresst in de rij bij de kassa hoeft te staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen