maandag 14 maart 2016

YEAH! Finally 40...

Ik heb gisteren de respectabele leeftijd van 40 jaar bereikt ;-) Meer dan één keer kreeg ik de afgelopen weken de vraag of ik het erg vond om deze mijlpaal te bereiken. Haha... nee, ik geloof het niet... zou dat moeten...?


20 worden vond ik super! Eindelijk geen tiener meer en heerlijk in de studententijd. 30 worden was top. Met een dalend aantal onzekerheden, een goede baan, eigen huis en de wereld als vakantiebestemming. En nu 40…
...ik heb een schat van een vriend (hij neemt me als kadootje mee naar Rome!!), 2 prachtige kinderen, het lijf van een 18-jarige én een levendige fantasie ;-) en bovenop dat alles heb ik nog voor mijn 40ste mijn Mojo (terug)gevonden! Wie kan dat zeggen!



Spannender vind ik wat de komende 10 jaar weer gaat brengen! Want 50… dat is natuurlijk wél echt oud ;-)















Geen opmerkingen:

Een reactie posten