maandag 19 oktober 2015

Sinterklaaskadootjes deel 2: Tweedehands...

Helemaal TOP... dat Marktplaats. De laatste jaren is het bijna een gewoonte geworden om, als ik iets zoek, eerste even op Marktplaats te kijken of er in de buurt een tweedehands exemplaar beschikbaar is. Kinderfietsjes, bedden, Playmobil, meubels, soms kinderkleding… Super handig! En dan heb ik het nog niet eens over alle spullen die ik al via de site VERkocht heb ;)
Ook voor Sinterklaaskado's is Marktplaats natuurlijk fantastisch. Op de leeftijd van mijn kinderen maakt het ze toch nog niet uit of er een nieuwe doos omheen zit of niet.
Zo vond ik deze Fisher Price doktersset uit 1977!! Bijna mijn geboortejaar ;)



Mijn moeder bleek nog mijn oude zusterschortje en mondkapje te hebben. Kijk hoe schattig! Janne krijgt het koffertje van Sinterklaas en het schortje van mij. Want hoe Sinterklaas aan mama's zusteroutfit komt.... daar kan ik toch echt geen verhaal bij verzinnen... ;) 

Lijkt me leuk om binnenkort net zo'n foto van Janne te maken! Al moet het dan natuurlijk zonder vintage bank en behang... ;)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten