woensdag 16 september 2015

Gehaakt naamkussen voor een nieuwsgierige jongen...

Sinds een paar weken is er een nieuwe fase gestart: mijn oudste gaat naar school.

Nu is hij al een poosje heel erg geïnteresseerd in letters en lezen. Overal zoekt hij naar de letters van zijn naam.
En omdat hij het heel erg goed doet op school (als ik een nieuwe baan heb moet ik echt altijd ff wennen, maar hij niet hoor ;) wilde ik iets voor hem maken. Ik ben zo trots! Daarom heb ik een kussen voor hem gehaakt met zijn naam.
  
Dit is 'm geworden:
  
Gehaakt naamkussen


Gehaakt naamkussen

Gehaakt naamkussen



























Ik gebruikte voor het kussen het nieuwe garen By Claire 2. Super mooi dik én zacht!

Voor de letters heb ik gegoogled op borduurpatronen en deze een beetje aangepast aan de afmetingen die ik wilde voor het kussen.

Het leren label maakt het naar mijn idee helemaal af. Ik heb het laten maken bij De Haakfabriek.



Fijne dag nog,
Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten