zondag 27 augustus 2017

Een nieuw breipatroon in mijn Etsy-shop: Ajour muts Janne

Ik heb er een paar maanden aan gewerkt maar vanaf vandaag staat mijn 2e breipatroon in de Etsy-shop van Studio Mojo: een schattig mutsje met ajourpatroon. Ik ben er echt trots op! 

En het ziet er misschien ingewikkeld uit, maar met een beetje brei-ervaring is dit breipatroon prima te doen. Het is HIER te koop en is beschikbaar in 4 maten: 6-12 maanden, 1-3 jaar, kind en vrouw

En o boy... ik loop echt nog over van de ideeën. Dus het volgende patroon is alweer in de maak! ;-)  

ajour, baby, breipatroon, Etsy, kind, muts, mutsje, Shop, Studio Mojo, winter,

ajour, baby, breipatroon, Etsy, kind, muts, mutsje, Shop, Studio Mojo, winter,
 
ajour, baby, breipatroon, Etsy, kind, muts, mutsje, Shop, Studio Mojo, winter,

6 opmerkingen:

  1. Ziet er echt heel mooi uit, dit patroontje! Heb je Etsy-shop aan mijn favorieten toegevoegd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. héél mooie muts, maar ik kan het patroon nergens meer kopen, hoe komt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke muts!!! Maar helaas krijg ik op Etsy de melding: dit item is niet beschikbaar Hoe kan ik aan dit patroon komen??

    BeantwoordenVerwijderen