zaterdag 30 april 2016

Gehaakt vestje (gratis patroon van Wolplein)

Het leukste van zelf dingen maken vind ik het starten. Dus als het begin is gemaakt en het lukt, dan kan ik het meestal niet laten om projecten weg te leggen en vrolijk weer iets nieuws te beginnen ;-) Pas als de stapel echt te groot wordt, maak ik dingen één voor één af.  

Het gevolg is wel dat dit warme gehaakte vestje voor Janne net af is nu het mooiere weer in aantocht is... Haha... Handig! :-) Ik heb het vestje en de mouwen dus last-minute nog maar iets langer gemaakt, hopelijk kan ze het volgende winter dan ook nog aan. En misschien blijkt het ook ineens een uitkomst voor het buitenspelen op een koudere lentedag. Want het staat haar wel heel lief.

Het patroon is van Wolplein en vind je HIER. De grootste maat is maat 86. Te klein voor Janne. Ik gebruikte daarom een dikkere wol (2,5 bol Julia van de Zeeman) en dikkere naalden (waar 5 staat gebruikte ik 6 en waar 6 staat gebruikte ik 7) zodat het met gemak een maat 92 wordt. Een paar stoere houten knopen erop en: klaar! 

Gehaakt vestje, Gehaakt/ crochet, gratis patroon, Julia wol, Studio Mojo, Wolplein, Zeeman,

Gehaakt vestje, Gehaakt/ crochet, gratis patroon, Julia wol, Studio Mojo, Wolplein, Zeeman, Gehaakt vestje, Gehaakt/ crochet, gratis patroon, Julia wol, Studio Mojo, Wolplein, Zeeman,


1 opmerking:

  1. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 8.070 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 500. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.
    Whatsapp: +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen