vrijdag 17 maart 2017

Gebreid babybroekje en mijn stapeltje breisels

Ik zie op Instragram regelmatig van die mooie stapeltjes breisels langskomen. Ik like ze altijd. Zo mooi! Toen bedacht ik me ineens dat ik inmiddels stiekem ook aardig meedoe ;-) 
Want ik breide voor Janne al een jurk, een truitje en een top (deze volgt binnenkort nog op de blog). En ik breide laatst dit babybroekje voor de nieuwe telg van een vriendin. Vanmiddag ga ik 'm brengen. Ik hoop dat ze 'm net zo schattig vindt als ik!  

Voordat ik het broekje inpakte legde ik alle breiwerkjes van de afgelopen maanden op een stapeltje en maakte er een foto van. Ik ben best een beetje trots! Ik zou de foto zeker liken ;-)  

Studio Mojo, Gemaakt, breien, knitting, KlompeLompe, Drops, drops cotton meriono uni colour,

Ik breide het broekje naar een patroon van KlompeLompe met 2 bollen Drops Cotton Meriono uni colour in de kleur lichtgrijs (20). Lekker zacht én makkelijk te wassen.   
breien, Drops, drops cotton meriono uni colour, Gemaakt, KlompeLompe, knitting, Studio Mojo,


2 opmerkingen:

  1. Hihi, ik like ook ;-)
    Je hebt al heel mooie kleurtjes en modelletjes gemaakt!
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen